【學生心晴】放完假第一日返學好眼瞓啊!!!

“放完寒假嘅我,第一日返學好眼瞓。”見到同學第一句除左講「好掛住你啊!」「去咗邊玩?」就係「好眼瞓啊!救命」

“一上堂就係咁釣魚,完全聽唔入啊sir、miss講書。周圍嘅同學仔都好靜,課堂上除左啊Sir、miss係到講書,基本上無人出聲,原來大家都同我一樣係咁釣魚。

BUT好彩仲有「佢」叫醒我,如果唔係又追唔上啦,感謝有「你」!”終於好辛苦咁捱到落堂,全班都超級齊心、動作一致,倒頭就睡,雖然個break得10分鐘,但已經好幸福、好滿足。就係咁成個上午不停重複「上堂釣魚、死撐聽書,落堂補眠……」

其實除左「佢」之外,我仲有其他法寶幫我抵抗睡魔。例如飲杯啡、飲能量飲品,上堂偷偷地食下薄荷糖,物理攻擊自己,或者輕輕物理攻擊下附近好眼訓嘅同學仔,幫佢地瞬間頭腦清醒下,嘻嘻XP〜唔知除左呢啲方法之外,大家仲有無其他又有趣又有效嘅醒腦提神方法呢,歡迎大家留言一齊開心share。亦都歡迎大家留言假後第一日返學嘅狀態。