【學生心晴】妒忌好辛苦,But Why Not

“最近總算處理好報考聯考的事,整個過程我也覺得好痛苦,並不是因為報名麻煩或者害怕考試,而是因為我身邊最好的兩位朋友得到了保送資格,而我沒有。”

“我和這兩位朋友關係很好,遇到痛苦的事會互相鼓勵、遇到挑戰時會互相支持、有丟臉的事也會分享笑笑。我很清楚她們也很重視我,但正正是這樣令我覺得很痛苦、也很羞恥,因為我居然羨慕和妒忌我的好朋友。有一瞬間,我甚至希望她們保送失敗。我覺得這樣想的自己好噁心、好可怕。”

借用吓維克多‧雨果先生嘅說話:「被人揭下面具是失敗,自己揭下卻是勝利」,小編覺得同學能夠咁細緻感受到自己嘅情緒同諗法真喺好唔容易,哪怕我哋喺呢個過程當中經常會發現到啲“壞心思嘅自己”(因為妒忌其實喺我哋必然存在嘅情緒之一,就算對最好嘅朋友甚至最親嘅人都可能產生)。所以同學唔需要太擔心呢啲偶而發現到嘅“壞心思嘅自己”,反而喺好似咁樣去感受自己嘅感覺,接受呢份感覺,再去思考佢究竟喺點樣產生,就已經喺到一步步成為緊更好嘅自己啦。

PS:小編雖然出曬名好黑心,但小編都好感謝每一位願意分享自己諗法嘅同學。