【學生心晴】躁鬱症(下)

上次就介紹左咩係躁鬱症啦,咁到底咁複雜嘅病係點黎架呢?又可以點治療同預防呢?
事實上,躁鬱症嘅成因仲未完全明確,但已知同遺傳及壓力有關,例如話早年有受過重大打擊。而治療方面,躁鬱症雖然無完全根治嘅方法,但都可以透過藥物黎改善同減輕症狀,因為躁鬱症復發性高,又唔容易被早期診斷,所以保持健康嘅生活方式就好重要啦!
改善躁鬱症的生活方式:
  1. 規律睡眠
  2. 作息正常
  3. 唔好飲酒同使用非法藥物
  4. 對日常生活中少量的酒精、咖啡、或是治療感冒、過敏或頭痛的成藥,必須特別小心
  5. 減輕壓力
  6. 規律且持續地治療
另外,家人同朋友嘅支持都好重要架,尤其係佢地可以及早發現患者有發作嘅前兆,帶患者早日就醫,咁就可以更有效去控制病情啦!
如果遇到您或身邊的親友有以上困擾,歡迎致電28723143預約本會的心理諮詢及輔導服務,與我們的心理輔導員傾訴,一起尋找更多的解決方法。另外,衛生局轄下的塔石、筷子基、黑沙環、海洋花園及湖畔嘉模衛生中心都開設了心理保健門診,為有需要人士提供專業協助。