【學生心晴】躁鬱症(上)

抑鬱症聽得多,唔知大家有無聽過躁鬱症呢?佢同抑鬱症又有咩分別呢?
躁鬱症(bipolar disorder),亦稱雙極性情感疾患,患者係情感上可能出現兩種極端嘅變化,係醫學上我地將佢分為「躁期」同「鬱期」:
「躁期」:患者會有極度興奮嘅情緒、有活力、多野講、睡眠需求減少、誇大自己、注意力不集中等,並且持續一週。
「鬱期」:患者情緒極度低落、無精打彩、唔想講野、悲觀、消極、甚至有想自殺嘅念頭等,並且持續兩週。
醫生會根據「躁期」同「鬱期」嘅持續時間、嚴重程度同發作次數等,將患者分為唔同類型嘅躁鬱症,所以當你見到躁鬱症患者戈陣,可能淨係會見到佢持續唔開心嘅一面,就將佢誤以為係抑鬱症啦,但係記住抑鬱症病人只會有鬱期嘅情形,而躁鬱症病人就可能不斷係躁期、鬱期同正常期之間打轉。
如果遇到您或身邊的親友有以上困擾,歡迎致電28723143預約本會的心理諮詢及輔導服務,與我們的心理輔導員傾訴,一起尋找更多的解決方法。另外,衛生局轄下的塔石、筷子基、黑沙環、海洋花園及湖畔嘉模衛生中心都開設了心理保健門診,為有需要人士提供專業協助。