【學生心晴】考試焦慮

有無試過,臨近考試或者功課Deadline,個人就會好大壓力或者好煩躁,覺得唔夠時間準備,好緊張,就算訓教都會夢到考試或者交報告嘅情境,狀態已經唔夠好,仲要休息得咁差,工作效率就更加受影響啦,明明自己平時狀態都唔錯,但一到左重要時刻就咁,真係好困擾呀!

  相信好多人都有遇過以上「考試焦慮」嘅情況,考試焦慮會係考試、面試等評核進行期間,或者事前準備階段出現,我地有可能會因此感受到焦慮緊張、憂鬱不安、容易發脾氣、失眠。原因係因為考試、面試呢d通常都係重要嘅評核,成功與否對我地有好大嘅影響,因為重視,所以就會更加害怕失敗,愈諗愈無把握。

  考試焦慮會影響我地正常發揮,拖慢工作進度,仲可能引起其他唔同影響,要克服佢的話首先要學識放鬆,當我地感到焦慮嘅時候,可以放低手上嘅工作,嘗試做運動、聽音樂或者沖個熱水涼,對放鬆都有即時嘅效果,你亦可以練習下肌肉放鬆法、腹式呼吸同冥想,呢幾個小技巧有助我地紓解身心緊張。同時,我地應該保持自信,相信自己嘅能力,亦要提早準備同計劃,避免因為時間不足而產生更大嘅壓力。

 

  如果您或身邊嘅人有以上困擾,歡迎致電28723143預約本會心理諮詢及輔導服務,同我們嘅心理輔導員傾訴,一起尋找更多解決方法。