【學生心晴】我真係仲懶過個屎忽啊

“都係抖多日先,聽日先啦”對於呢個惡魔嘅聲音,大家應該都好熟悉,抖多日再抖多日,最後捱夜先去做曬啲功課或者溫習,雖然每次都好辛苦,但再有下次都係選擇前面抖多陣。

 

除咗懶得做功課溫習,你哋仲會唔會試過懶得閂燈,懶得起身去廁所,懶得斟水,有時我懶到一個地步,都真係會反省吓自己,覺得自己好似真係麥太咁講”仲懶過個屎忽”。

 

但其實懶唔完全係壞事嚟㗎喎,世界上好多發明其實都係源於人嘅懶惰,例如網絡上嘅社交平台或者網購平台,都係為咗方便人類足不出戶就能做到,又或者以前運輸用嘅手推車同運輸帶,都係源於懶,唔想用力而發明。比爾.蓋茲曾經講過:「我讓懶人做困難的工作,因為懶人能夠找到最簡單的方法完成任務。」

 

雖然有好多懶人都係聰明人,但唔一定每一個懶人都係聰明㗎喎,偶爾偷懶係可以達至放鬆嘅效果,但都要為自己訂立一個限度啊,過度懶散可能令自己生活的一塌糊塗同失去競爭力㗎,唔好等到見到人哋成功嘅時候先嚟後悔自己冇努力啊。

 

不論係唔係聰明嘅懶人都好,我都深信勤力嘅人得到嘅一定比懶惰嘅人多。

 

有什麼想不通的嗎?有什麼想不透的嗎?這裡可以做你的詢問的秘密諮詢,歡迎留下你的問題,讓我們一探索吧~