【學生心晴】我的努力都沒有成果?

明明我已經努力咗,點解結果都係咁.. 付出咗之後得唔到收獲嘅嗰種沮喪,我諗大家都明。但每當我有呢個諗法嘅時候,我會問我自己,我係咪真係足夠努力?

 

我有個朋友好勤力,每一次田徑練習都出席,全年出席率接近100%,講到呢到,你哋覺得佢算唔算努力呢?

但佢嘅進步幅度比其他人都慢,有一次我忍唔住問佢點解,佢話因為佢每次都會留力,因為怕自己中途就爆計。呢種程度到底又算唔算努力呢?

 

好多時候,我哋都因為害怕面對失敗,而陷入呢種美好嘅假象入面,覺得至少我努力咗,或者至少我係一個努力嘅人,但呢種努力,係唔係足夠配得上有收獲嘅努力呢?認清自己唔夠努力,因為自己付出唔夠而失敗,其實更容易接受啊,因為你好可能付出足夠努力之後就會得償所願,而唔係盡力都得唔到嘅無力感。

 

當然有人係真係付出咗100%努力,咁呢個時候,我就會諗會唔會努力嘅方向唔啱呢?會唔會可以轉個方向呢?如果方向都啱嘅時候,可能只係時機未到,Keep住努力,終有一日你嘅努力會為你帶嚟驚喜,而呢啲失敗嘅經驗,每一個都係驗證你能力進步嘅成績表!就算行得慢都唔緊要,只要有向前行就夠了。

 

放棄可以好簡單,堅持努力好難!共勉之!欣賞每一位願意付出努力並且盡力做好一件事嘅你!歡迎同我分享你嘅努力之路~