【學生心情】壓力即係動力?

壓力係腦部同身體對壓力源嘅反應。咩係壓力源?例如工作、學業、拍拖、結婚、創傷事件呢啲事情都可以係壓力源,都可能會令我地覺得「有壓力」。

壓力即係動力?

每個人都有因唔同嘅事情而感到辛苦或者有壓力嘅時候。適當嘅壓力可以係推動我地做野嘅動力,有時壓力亦都幫助我地逃離危險嘅環境,保住我地條命仔。但係持續或者反覆嘅壓力體驗其實都會影響我地身心健康,我地可能會成日覺得疲累,容易緊張不安、做事冇曬心機,沮喪,容易發嬲等等,呢啲反應其實都係我地身體發出嘅警號,提醒我地身心健康正在變差!所以了解我地本身嘅處事方式,留意自己身體情況其實對處理壓力、適應生活都有幫助。除左留意自己身體反應之外,當我地受壓力困擾嘅時候,我地都可以做一啲令自己放鬆同開心嘅健康活動,或者致電28723143預約本會嘅心理諮詢及輔導服務,同我地嘅心理輔導員傾訴煩惱,一齊解決壓力。

大家平時會做啲咩活動減壓放鬆呢?