〖校園狗仔隊〗EP26.跳舞X唱歌の合唱團少女丨形大4號選手!

live_tv形TVaccess_time2021-06-2539 次總觀看

形象大使十強候選人名單已經出左啦

校園狗仔隊當然唔可以錯過💨

4號選手:能跳會唱的Kristy

————————————

「我係4號何潔雯 Kristy ,來自菜農子弟學校。係一個愛唱歌的17歲女孩,參加了八年合唱團,係音樂嘅路上都遇到好多志同道合嘅朋友,係音樂令我地相遇。除了音樂,因為K-Pop,我都漸漸享受跳舞。同時也是街舞團既成員,由動作都記唔熟嘅我,去到依家一邊跳舞仲可以做到表情管理。我也很喜歡用相片記錄生活,因為影片和照片是最能定格那一瞬間,可能係快樂,可能係感動。閑暇時間也會接一些拍攝,除左可以訓練自己擺pose同表情之外,我亦都當係一個放鬆活動。『 I believe everything is improving.』這句成為了我最近的人生格言,同時都係對自己嘅寄望同鼓勵。希望大家通過呢個比賽可以見到不一樣的我。711日,你們的支持成就我,澳門科學館見。」

————————————

#校園狗仔隊 #TV #INTV

#形象大使X校園狗仔隊

#十強候選人の特備節目