【深夜超人|EP6】加油超人

live_tvAPO channel, 輕電視access_time2017-08-2293 次總觀看

澳門地少車多,塞車嚴重,基本上每一個澳門人都會感受得到,搭巴士塞,揸私家車塞,揸電單車都塞,甚至連行人過馬路都困難重重。有人話,車流就係一個城市嘅血液,交通擠塞就好似城市血液循環唔暢通,會令城市生病,而對我黎講,塞車除咗會影響城市運作,更明顯仲會影響市民心理健康。近年塞車問題加劇,澳門市民嘅“燥底”指數都大幅上升。人在路上,唔理係駕駛者同行人,都希望盡快去到目的地,人車爭路,互不相讓,自然易生矛盾,心情不爽@%$#*!&$(…….

      我作為一個小小嘅駕駛者,都能夠輕易感受到其它駕駛者內心世界,而今集嘅主角藍哥,更係每日都要服務無數駕駛者,相信佢會對於澳門近年嘅交通狀況同駕駛者態度又更大嘅感受。

今晚同藍哥傾完計,發現加油都唔係一件簡單嘅事,日灑雨淋日夜顛倒不在話下,仲會不時面對不願意配合嘅顧客,其實真係會好危險!所以我都希望各位去油站入油時,都要好好配合油站員工,咁先可以好似藍哥話齋「開開心心嚟,開開心心走」!

其實無論車又好,人又好,當行咗一段距離嘅路,都需要加一加油,先有能量繼續完成下一段路。所以,我希望大家都可以做到,當身邊嘅人需要能量時,都可以幫佢地加一加油!而今晚,我選擇同藍哥講句「加油」,你呢?