【深夜超人|EP1】超人載我回家

live_tvAPO channel, 輕電視access_time2017-07-17360 次總觀看

 

記得以前細個,澳門經濟未起飛,截的士冇近年咁難,乘客同司機嘅關係都無而家咁緊張。

仲記得以前同屋企人一齊截的士去機場,司機大哥見我哋一箱二箱行李,會主動落車幫我哋將行李搬入車尾廂,我哋亦都會好主動同司機講聲:「唔該晒!」

不過,自從近年乘客同司機嘅予盾加劇,難免會令我哋對佢哋有刻板印象,總會覺得佢地唔係好人,上到車都唔想同司機多傾幾句。

但係,其實係咪真係所有的士司機都唔係好人?夜更司機係咪一定會㨂客兜路?今次我特登半夜出動,搵到揸咗的士三十幾年嘅亮哥同我地黎個真情剖白!

經過咗一晚嘅相處,我發現澳門仍然有一班堅守原則、服務市民嘅的士司機,我希望同亮哥以及一眾好司機講句:「別流淚心酸,更不應捨棄!澳門市民需要你哋,繼續加油!」

其實今日澳門嘅的士問題,除咗要的士業界自愛自律之外,更重要係政府必須有到位嘅監督制度,當中沿用超過十七年嘅《的士規章》必須盡快修法,提升罰則,另一方面治安警察特別係旅遊警察要加強執法,保障市民同旅客嘅搭車權利!