【學生心晴】酒精成癮

 唔知大家有無聽過一個講法:「酒精可以令人忘卻煩惱」,好多人遇到唔開心或者煩惱嘅事,就會去飲酒,因為酒醉左之後就可以咩都唔記得晒。但……呢個講法當然係錯的,酒精唔能夠解決你嘅煩惱之餘,飲得太多仲可能會患上「酒精成癮」架!
  酒精成癮係指患者因為長期飲酒,對酒精產生左強烈嘅渴求同依賴,一旦停止左飲酒,心理同生理都會出現唔舒服,有時候患者自己就算知道飲酒係唔好,但都無辦法制止自己,仲會愈飲愈多,明明一開頭飲幾杯就醉,但慢慢演變成飲好多杯都唔會醉,甚至仲會因為飲酒而影響自己嘅正常生活。但大家唔好以為養成千杯不醉係好事呀,長期飲得太多酒,除左有機會造成酒精中毒之外,對身體器官同腦部都會有損害架。
  不過,酒精成癮係可以治療的,心理治療同藥物治療都有唔錯嘅成效。各位,正所謂「酒入愁腸愁更愁」,遇到壓力都係用正面態度去面對啦,記住未滿十八歲係唔可以飲酒架!就算過左,酒呢啲野,都係少飲為妙啦。
  如果遇到您或身邊的親友有以上困擾,歡迎致電28723143預約本會的心理諮詢及輔導服務,與我們的心理輔導員傾訴,一起尋找更多的解決方法。另外,衛生局轄下的塔石、筷子基、黑沙環、海洋花園及湖畔嘉模衛生中心都開設了心理保健門診,為有需要人士提供專業協助。