【學生心晴】藥物成癮(上)

  相信大家都一定有聽過藥物成癮,但係你對呢個問題嘅認識又有幾多呢?今日就等我地一齊去了解下呢個問題嘅嚴重性啦!

  藥物成癮係指患者因長期重複使用某種藥物,慢慢對該藥物產生生、心理上嘅依賴,只要一停止食用,身體上就會出現戒斷症狀(如流鼻涕、腹痛、頭暈等),心理上亦會對該藥物有強烈嘅渴求。呢個就係點解我地成日睇戲見到吸毒嘅人會流晒鼻水,仲會為左攞到毒品而無所不用其極!同時,當患者上左癮之後,佢地需要更大嘅用量先會有返當初嘅效果,於是就愈食愈多啦。

  濫用藥物係造成藥物成癮嘅一個好大原因,最多人濫用嘅藥物例如:海洛因、安非他命、可卡因、冰、大麻、氯胺酮等相信大家都聽唔少,但點解仲會有人去服用架呢?就係因為好多人都誤以為呢D藥物可以帶比佢地刺激,幫助佢地放鬆,忘卻生活中嘅煩惱,加上覺得唔會咁易上癮,結果嘗試左第一次之後就返唔到轉頭啦,同埋呀,雖然部分藥物的確有醫療作用,但只要唔係係醫生吩咐下使用,就已經係濫用藥物架啦!濫用藥物除左藥物成癮問題之外,仲會引起幻覺、妄想、心臟及呼吸機能受損等嚴重後果架!

 如果您或身邊的親友遇到以上困擾,歡迎致電28723143預約本會的心理諮詢及輔導服務,與我們的心理輔導員傾訴,一起尋找更多的解決方法。另外,衛生局轄下的塔石、筷子基、黑沙環、海洋花園及湖畔嘉模衛生中心都開設了心理保健門診,為有需要人士提供專業協助。