【學生心晴】藥物成癮(下)

  上次就同大家介紹左藥物成癮嘅嚴重性啦,今日我地就講下治療同預防方法啦!

  正如上次講過,藥物成癮會影響一個人嘅生理同心理,所以治療過程十分複雜且漫長,生理上嘅徵狀就應該向醫生求助,提一提澳門係有專門嘅戒毒治療門診服務架,而針對海洛因成癮人士,就可以嘗試美沙酮治療服務,不過要記住美沙酮唔係對每種藥物成癮都有效架,如果唔清楚,就搵返專業人士查詢。而係心理方面,心理輔導對於戒除藥物成癮十分重要,因為好多人都係因為生活嘅壓力而開始服用藥物,心理輔導就可以幫助患者係根源上解決問題,仲可以減低患者未來再次服用藥物嘅機會。

  另外,唔正確使用藥物除左有成癮嘅危險,仲有可能透犯法律架,係澳門,麻醉藥品同精神藥物係受到法律規管嘅,吸食、種植甚至販賣都有機會觸犯法律架!所以千奇唔好亂試呀!

  既然藥物成癮有咁多不良後果,有無方法可以預防呢?首先,大家應該要增加對呢d藥物嘅認識,知道藥物會帶來d咩不良嘅影響,再黎就應該保持個人心理健康,唔好咁容易比人影響,拒絕用藥物緩解自己的煩惱或壓力,最後要小心陌生人比嘅食物同飲料,遠離是非場所。

  如果您或身邊的親友遇到以上困擾,歡迎致電28723143預約本會的心理諮詢及輔導服務,與我們的心理輔導員傾訴,一起尋找更多的解決方法。另外,衛生局轄下的塔石、筷子基、黑沙環、海洋花園及湖畔嘉模衛生中心都開設了心理保健門診,為有需要人士提供專業協助。