【學生心晴】新環境唔適應點算好?

開學都有3、4個月啦,唔知大家嘅校園生活過得如何呢?如果你仍然為適應新年級/新校園生活而苦惱,不妨搵專業人士傾下,等佢幫你分擔下煩惱。

有時可能因為搬屋、轉校、升學、父母離異或者有親人離世或者其他原因而令我地原來嘅生活發生咗變化,我地其實都要花啲時間去適應嘅,只係有時適應得快啲,有時適應得慢啲。

有啲時候,呢啲變化可能都令我地覺得煩惱或者有情緒波動,如果我地發現自己因為生活發生改變而變得煩惱、失落、擔心、害怕、容易發脾氣、唔想同人交往、胃口變差、訓得唔好等,工作、學習、社交表現變差,而且呢啲情況已經持續一段時間,咁我地可能係適應環境嘅過程中遇到一啲困難令到我地適應呢啲變化適應得慢啲。提高我地嘅心理質素、多利用唔同嘅應對方式、同家人朋友傾訴都對適應變化有幫助嘅。當然,我地都要考慮番事件嘅嚴重程度啦,有時我地都要有適當嘅耐性,加上我地嘅努力同逐步調整,相信我地最終都會適應到新生活嘅。

如果遇到以上困擾,歡迎致電28723143預約本會嘅心理諮詢及輔導服務,同我地嘅心理輔導員傾訴,一齊諗方法更好咁適應我地嘅生活。另外,衛生局轄下的塔石、筷子基、黑沙環、海洋花園及湖畔嘉模衛生中心都開設咗心理保健門診,為有需要人士提供專業協助。