【學生心晴】學習技巧

  積積復積積,唔識就唔識,有無讀極都唔識嘅同學仔?見到學霸同學唔洗點溫習都咁高分,但自己就……到底係我地構造唔同,定係聰明係天生架?我有咩方法成為學霸呀?

  學霸不是一天造成,想成績好當然都唔係一朝一夕嘅事,只要花時間花心機,想成績好絕對唔係無可能。第一件事,就係要學識時間管理啦,每人一日都係得廿四小時,但係點運用呢廿四小時就因人而異,想有高效率,我地必須好好咁規劃時間,制訂時間表,清楚掌握自己手上嘅工作。而為左可以係預定時間內完成任務,專注力係另一重要元素,地應該選擇係安靜嘅地方溫習同做功課,避開會令自己分心嘅東西(如人、電視、電腦、手機等)。

  有左以上兩個基本元素之後,再黎就可以試下唔同嘅學習技巧啦,如果上堂成日都聽唔明嘅同學,可以係上堂之前先預習,先了解課堂內容背景,有助上堂時快速吸收;另外整理筆記都好重要,我地應該揀一個最能幫助自己理解的方法(如樹型圖、流程圖、螢光筆Highlight)去做筆記,令學習內容可以一目了然,加強記憶。  每個人嘅學習方式都唔同,所以人地嘅方法未必適合你,同埋以上方法都唔係一時三刻就有效,係需要認真同有耐心咁去實行。如果您或身邊嘅人有以上困擾,歡迎致電28723143預約本會輔導服務,同我們傾訴,一起尋找更多解決方法。