【學生心晴】同儕壓力

  有時候,朋友提出左一個要求,你自己就唔係幾願意,但係站係朋友立場,唔幫佢又好似好衰,同時又驚拒絕會令朋友疏遠你,呢種兩難局面你有無遇過?
  係呢個情況下你遭受嘅就係同儕壓力啦,同儕壓力(Peer pressure)係指一種由同輩/朋輩施加嘅影響力,呢種影響力鼓勵一個人改變自己嘅態度、價值觀同行為,去遵守該團體嘅社會規範,就例如話你明知抄功課唔岩,但當身邊嘅人都係咁做,你都係會妥協。同儕壓力其實十分常見,因為人係群居動物,隸屬於群體會令我們有安全感,所以我地為左融入群體,就會改變自己嘅某D原則。
  遇到同儕壓力應該點處理呢?我地唔應該害怕同別人唔一樣,要有勇氣同堅持,去做自己認為該做嘅事,唔需要太在乎人地嘅眼光同過於迎合別人,大多數人選擇去迎合別人,改變自己,都係因為害怕被排斥,但若果你只顧迎合的話,長遠落去可能會失去自我,否定自己,嚴重d仲可能受他人影響而做出不法嘅事!所以係兩者之者取得平衡就十分重要啦!
  如果您或身邊嘅人有以上困擾,歡迎致電28723143預約本會心理諮詢及輔導服務,同我們嘅心理輔導員傾訴,一起尋找更多解決方法。