『青莘360』EP-8: 老師!你好嗎?

live_tv青莘360access_time2012-08-30300 次總觀看

 

話咁快又黎到八月尾,暑假快將完結,各位又準備重返校園,唔知道莘莘學子們有沒有好似­我地主持EVA一樣,患上暑期不捨症以及起床困難症呢?

重返校園,大家又會見番一班好耐冇見的老友和老師,其實大家有冇諗過,係一整個學習生­涯當中,你會遇上多少個老師呢?總會有些老師你特别喜歡,今集”青莘突擊”就同大家一­齊睇下,究竟係同學們心目中,怎樣才算得上一個好老師呢?老師評學生就睇得多,今次終­於又學生做主,評定老師!

至於”青莘Q﹠A”則請來兩位新紮靚女MISS,跟大家分享一下初執教鞭的苦與樂,以­及由學生轉變成為教師的心情,兩位靚女MISS初次踏入教壇,唔知大家睇完佢地訪問之­後,會唔會想成為佢地兩個的學生呢!?

開學前一集的”青莘360″,以教師為主題,希望大家睇得開心之餘,亦快快重拾上學的­心情,迎接新一年的學習!